FOREVER

FOREVER

Rabu, 3 Julai 2013

PERABUT RUMAH

Cerita bulan lepas, tapi kita update juga lah...buat kenang-kenangan. Ini cerita berkaitan masa pindah umah hari tu....malas nak menaip...kita layan gambar je lah yee.


Rumah yang masih kosong


Lori perabut dah sampai (jgn tgk langsir tu, nanti tak nampak....tengok kat luar tu baru ada lori)


Ruang yang kosong...langsir pun tak sempat pasang lagi masa ni.


Perabut dari FurniPlus dah sampai.... ramai designer yang tempah perabut kat kilag ni. Kita boleh tempah ikut citarasa kita.


Proses buka balutan


Perabut dalam bilik yang dah siap dipasang


Tengah pasang meja makan


Tekun adik ni buat kerja...tak sedar aku snap gambar dia


Yang ni pula perabut diruang menonton...dari kedai Cavenzi....nasib baik diorang datang belah petang, kalau tak pasti bertembung...mahu kena ambil no giliran....ialah, umah aku bukanya besar sangat....mesti sesak giles.


Sofa L-Shape yang belum dicantum. Kami pilih jenis kulit Mc Larren


Akhirnya siap...


Selamat jalan....tengok depan rumah ku.....berpasir....tak sempat nak sapu lagi.



Perabut yang udah siap dipasang, aku tutup dengan kain dahulu...sebab masa ni kami tak pindah sepenuhnya lagi, takut berhabuk tambahan dapur tgh buat renovation...lagi la habuknya berleluasa


semua aku balut.....habis kain labcoat hubby aku guna


Petang tu, aku siapkan pasang langsir .


Ok, ini sahaja lah cerita untuk kali ni....lau ada masa, aku apdate lagi yeeee....tengah mood nak mengemas umah ni.....Bye.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan