FOREVER

FOREVER

Isnin, 29 Julai 2013

CADAR BARU

Hari minggu lepas, mood rajin mengemas melanda diri....jadi aku pun terajin lah pula menukar cadar bilik tidur aku. Aku pernah terbaca tau, kalau kita nak rasa sentiasa rasa tenang dalam bilik...kita kenalah rajin menukar cadar tempat kita tidur...baru lah kita akan rasa mood romantik. Adussss...sukax3.


Ini lah cadar baru ituewww...laki ai yang belikan...dia yang pilih....balik bagi je kat aku. Syabasss buat suami ku kerana berjaya membeli barang seperti ini tanpa aku di sisi...tapi ini pun jenuh dia menelepon...nak yang macamana, corak apa, kaler apa?..............Orang laki...lau tak de bini sebelah dia, nak beli barang macam ni bukannya pandai sangat.


Apa2 pun, terima kasih my dear, kerana hadiahkan cadar ini buat isterimu yang banyak songeh ini. Cadar ni dia beli kat Sogo masa dia nak balik ke Melaka. Siap beli 3 beg...beli untuk bilik anak2 sekali. Masa nak bawa naik kereta, ada orang tanya nak buat meniaga ke?....Berasap je laki aku....hahaha.

Tq very much dear...lain kali beli lagi yeee. Kain dia sedap sangat, jenis microsatin, tak berbulu dan kaler tak pudar bila dibasuh...very the soft and sejuk. Nak beli lagi la....boleh tak bang?

Orang beri betis, dia nak paha.......ehhh tak kisah la janji dapat beli satu lagi. Mau aku kena menari depan dia ni...nak pujuk beli cadar punya pasal aku sanggup....nak tarian apa...semua boleh. Hahhaha....gila psyco bini abang ni kan...

Hhahahhahaa...k, nanti kita ketemu lagi dilain siaran ya. Bye.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan