FOREVER

FOREVER

Rabu, 2 November 2016

BELI BUKU DI POPULAR

Minggu lepas anak dara akak balik bermalam kat rumah. Katanya nak beli buku latihan untuk persediaan peperiksaan akhir tahun kat maktab. Sempena popular bookstore ada buat sale.....maka kami pun menjengah la ke sana.
Setel beli barang anak dara....ahpaknya pula nak beli barang dia. Sambil duk nunggu bapak kat fitting room....kami dua beranak sibuk duk berwefie.

Nampak kerdil sangat gambar ni. Ini la jadinya bila ambil gambar dari atas...bukan dari bawah.


Yang ni ok sikit


Maknya tetap tak mahu kalah


Kakak punya kerja lah ni....sikit2 ajak bergambar....dah mak ko terinterprem



Ok...itu je lah nak citerr. 
Mesti tertanya-tanya mana hero akak lagi 2 ketul tu kan???   Sebenarnya depa tak mau ikut....nak duduk ngan mak sedara dia @ Usu....Mak sedara dia ada datang kat rumah hari minggu lepas.


Ok. Bye.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan