FOREVER

FOREVER

Rabu, 28 September 2016

BUAH MANGGA OH BUAH MANGGA


Balik kerja semalam.....naik kebun kat belakang rumah kejap. Niat nak jenguk buah mangga yang baru belajar berbuah tu. Ada la lebih kurang 8 biji rasanya.

Bila belek2 buah tu.....rasa kecur pula air liur. Rasa macam dah lama pula tak makan rojak mangga @ colek pauh. Dari niat nak jenguk2 terus rasa nak petik. Call shuben cakap nak petik mangga sebiji. Dia izinkan dan lau nak makan tu jangan lupa simpan untuk dia sekali. Hihihihihooo......dapat rasa mangga muda.

Yang lain tu akak simpan la.....tunggu betul2 masak. Akak petik sebiji je....buat hilangkan liur.




Pink kalerrr gituuu






Yang ni rasanya dah matang ni....tunggu waktu je ni




Akhirnya.......menjadi santapan.



Kebun ni terletak dibelakang rumah....kawasanyya berbukit sedikit. Jadi nak naik atas ni....ada tangga yang kami buat.

Hari minggu ni nampaknya kami akan habiskan masa di kebun kerana kebun dah semak. Kerja2 pembersihan harusla dilakukan.






3 ulasan:


  1. شركة التميز المثالي للخدمات المنزلية وتنظيف المنازل والشقق والفلل بالدمام والخبر والقطيف والجبيل
    قسم خاص لتسليك المجاري بالضغط ومكافحة الحشرات وتنظيف للمجالس والسجاد والموكيت وتنظيف الخزانات
    نقدم افضل الخدمات المنزلية بالمنطق الشرقية 0551844053

    شركة تسليك مجاري بالدمام
    شركة تنظيف منازل بالدمام
    شركة مكافحة حشرات بالدمام
    شركة تنظيف منازل بالجبيل
    شركة مكافحة حشرات بالجبيل
    شركة تنظيف سجاد بالجبيل
    شركة تسليك مجاري بالخبر
    شركة تنظيف منازل بالخبر
    شركة تركيب وصيانة الكهرباء بالدمام والخبر
    شركة المثالية للتنظيف بالجبيل

    BalasPadam