FOREVER

FOREVER

Jumaat, 17 Oktober 2014

SYOKNYA TIDUR


Hari tu masa aku on the way dari kampung ke Melaka, kami konvoi. bukan ramai pun....aku n kakak ipar je pun. Oleh kerana kami sehaluan, maka anak SIL aku nak naik kereta aku kononnya ada kawan...Aniq n Adam.

Ya ampunnnn.....punya la bising dalam kereta bila berjumpa sedare...tak boleh nak cerita. Masing2 pot pet pot pet bercerita....lepas tu gelak...lepas tu bergurau lepas tu cerita balik....makan.....gelak...macam2 gaya macam2 perangai. Biarkanlah....janji happy dan tak melalak sudah.

Tengah2 duk bising tu....tiba-tiba aku rasa macam terputus siaran...senyap sunyi je. Sekali aku pusing ke belakang.....ermmmm tengoklah sendiri....




Terbongkang tengah buat tahi mata...patut la sunyi sepi.




Hehehehe....suka tengok gelagat anak. Tengok diorang tido pun buatkan rasa happy. Sengal sungguh aku ni. Ek eleh....korang jangan pepandai nak juihkan bibir kat Kak Jah yee...korang pun mesti sama.

Anak permata hati...dialah penyeri dan pengubat sepi. Terima kasih sayang kerana buatkan Mama sentiasa bahagia dan tersenyum. Sayang ualls ketat-ketat.



Tulus Kasih,
Qasih Mama

Tiada ulasan:

Catat Ulasan