FOREVER

FOREVER

Selasa, 14 Oktober 2014

LIKE MOTHER LIKE DAUGHTER


Bila anak2 dah besar panjang ni.....macam ni la jadinya. Nak bergaya je kerjanya. Lau aku beli shawl, dia nak shawl....kalau aku beli dress dia nak beli dress. Pantang tengok aku beli sesuatu pasti dia nak juga. Suka sangat dengki dengan mak tau. So sekarang ni bila aku beli apa2 untuk diri aku, mesti akan belikan juga untuk dia.



Kakak yang dah besar panjang....makin ayu. Kalau dia tahu aku puji dia ni....mau dia riak. Korang jangan pandai2 nak bagi tahu yee. Hahahha.


 Sibuk minta aku ambil gambar dia. Almaklumlah....First time pakai shawl gi kuar jalan2.


Aku pun apa kurangnya...bergaya dengan shawl yang baru beli.


Minta kakak yang snapkan gambar sementara tunggu bapanya setlekan urusan. Berbulu je kakak nak layan karenah mamanya yang ngada2 ni.





Ini ialah gambar yang kakak snap malam sebelumnya. Malam tu kami gi dinner kat tesco....kiddos nak makan chicken chop...dah alang2 ke sana, aku termasuk ke kedai tudung (ke aku saje2 nak masuk)...dah aku terbeli 3...4 jenis shawl . Belikan untuk kakak sekali. Esoknya aku tengok Handphone aku penuh dengan gambar trial pakai tudung oleh kakak. 

Kemain kau kan kak......menyelpie je kerjanya.

Inilah anak dara kesayangan ku.....dialah anak tempat aku bermanja, dialah kawan tempat aku mengadu, dia lah musuh tempat aku bergaduh.....huhuhu...seribu satu cerita bersama dia.


Mama Sayang KAKAK Selamanya....hingga ke Syurga.



Tulus Kasih,
Qasih Mama


Tiada ulasan:

Catat Ulasan