FOREVER

FOREVER

Khamis, 30 Oktober 2014

SELFUS


Ini semalam punya cerita....Sementara menunggu anak bujang aku habis kelas agama, aku ngan anak daraku berselfus dulu. Kakak tak pergi kelas agama sebab dia kata dah tak belajar sangat sebab dia baru habis periksa UPKK...jadi waktu dia bersuka ria la..

Abang Aniq pula tengah buat Ujian akhir tahun sekolah agama...so tak boleh nak ponteng2.
Sementara menunggu...kami anak beranak bergambar perasan la dulu.

Adoiii ini idea anak dara aku la ni. Aku sebenarnya tak suka nak berselfie. Thats why mana ada gambar berselfie dalam fb aku....dalam blog lak...baru sekali rasanya.

Tapi demi anak...maknya ngikut laa.....



Kakak kata aku tak cantik pakai tudung ni.....nampak tua dari usia katanya. Ada ke macam tu....
Siap warning aku lagi...lain kali mama tak payah pakai tudung ni. Amboii...ini sudah lebih...kau kutuk mak kau depan2 yee. Sungguh kurang asam di situ.



Me n Kakak Aufa.....sedang berselfus atas kereta.


Sekian daaaaa





Tulus Kasih,
Qasih Mama






Tiada ulasan:

Catat Ulasan