FOREVER

FOREVER

Khamis, 30 Oktober 2014

MAT REMPIT VS MINAH REMPIT


Minggu lepas aku ada pergi Johor Bharu rumah adik beradik aku. Kalau korang ikut blog aku, pasti korang tahu yang adik beradik, sepupu sepapat, saudara mara aku ramai tinggal kat sana. Aku pergi sana atas urusan kekeluargaan. Pergi pun satu malam je. Tak gi jalan mana2...melepak dalam rumah, bagi anak3 bermain dgn their cousin...mengeratkan silaturrahim. Kemain seronok budak3 tu.

Tengah-tengah dia main, sempat aku curi snap gambar anak bujang aku ngan anak dara adik aku merempit....kemain korang yee.



Amboi, amboi....kemain bonceng anak dara orang yee



Ek eleh....main jeling2 lak. Lempang nak...gaya menggoda sangat tu Adam oiii.



Adam tengah kontrol macho bila dia dah perasan aku snap gambar dia.
Siap suruh si Zara ni pegang pinggang dia lagi. Yang si Zara lak ngikut je arahan abang sepupunya. Ini sudah lebih. Ini tak adil...Abang, bila kita nak bonceng motor cam ni juga yeee. Uwaaaa...Ayang nak juga.



Tarik napas dalam2 mak kau ni.


Wau aksi manja dari Zara pula...abang macho tetap kontrol kemachoannya.


Sempat lagi si Adam jeling tengok tv. Hehehe...cerita hagimaru je pun.


Gaya yang tersangat la awesome dari mereka berdua. Teringat pula zaman muda2 dulu. Auww gedikss sangatkan.


Ok lah...itu je nak cerita. Akak nak sambung mengimbau kembali nostalgia zaman bonceng membonceng ni....lallalaalalala.






Tulus Kasih,
Qasih Mama



Tiada ulasan:

Catat Ulasan