FOREVER

FOREVER

Jumaat, 15 Ogos 2014

LAMAN RUMAH YANG TAK SEBERAPA

Amboiiii tajuk.....
Laman bagai. Walhal aku nak panggil laman ke semak aku sendiri pun konpius. Apa pun meh la kita layan beberapa keping gambar laman @ kebun bunga syok sendiri.


Masih pokok yang sama di tiang rumah ni....cuma aku letakkan batu putih untuk naikkan seri.


Ini un pokok yang sama.


Kat tepi sebelah kiri rumah, aku letakkan 2 jenis pokok yang diselang selikan.
Dibawahnya aku letakkan sedikit batu2 putih.
Nama pokok tak payah nak memandai2 tanya akak tau....sumpah akak tak tahu.



Di sudut depan sebelah kanan rumah lak akak letak  pelbagai jenis pokok berdaun dan berbunga.
Pun dihiasi batu putih juga di sekelilingnya.


 Di pagar pula...akak gantungkan pelbagai jenis ros jepun atau pokok bunga pukul 10 orang panggil.


Ada 12 biji pasu yang dihiasi oleh 12 jenis ros jepun kesemuanya. Pelbagai warna dan bentuk. Amboiii....dah macam pengacara rancangan laman ni. 


Cantikkan???....Ini adalah pokok Ros Jepun yang ditanam dalam pasu panjang dan dicampurkan 3 kaler.
Yeeee...mak syuka syangat....Happy bila semua pokok dah berbunga....hasil titik peluh air tangan sendiri.


Nampakkkkkkkk......................


Tengah gugle cara nak deko laman ni...idea dah ada macam2 tapi fulus yang tak ada....sedehhhhhh. Tapi tak apa....kita buat perlahan2 ......sikit2 lama2 jadi bukit...tak gituuu.


Yang suka membebel....

Tulus Kasih,
Qasih Mama




5 ulasan:

  1. cantik... ina pun buat pelan2 hias laman. suka tgk ada pokok.. umah pun xde la bahang sgt.. sejukdantenang gitu.

    BalasPadam