FOREVER

FOREVER

Isnin, 18 Ogos 2014

BLUE AREA

Cakkkk.....Bertemu lagi kita.
Sementara mood ok untuk membebel ni...marilah kita menulis. Hari ni akak nak kongsi Blue area umah akak. Kenapa akak namakan blue area.......jeng.....jeng.....jeng. Tak suspen pun. Hahaha.



Ini lah yang akak panggil blue area. Karpet tu asalnya akak letak kat ruang menonton. Karpet ni akak beli kat Nilai 3. Bulunya tebal, lembut dan susah tercabut. Lukisan tu memang dah sedia ada digantungkan di sini sejak mula2 pindah setahun yang lalu. Kerusi tu baru beli. Material kainnya akak pilih warna blue terqoise....sebab nak suai padankan dengan karpet dan lukisan.


Pandangan keseluruhannya. Eh tiba2 ada orang main nyorok2 lak bawah kerusi tu.anak siapa lah tuuuu? 
Bila diamati....masih nampak kurang seri di situ. Nak tahu apa yang akak buat???? Hehehe...malam tu juga akak ajak hubby pergi ke Romantika beli bunga.


Bunga yang menjadi pilihan...tapi aku touch upkan dengan bunga blue turqise...baru lah match sikit ngan area ni.


Boleh la kan....aku bukannya terror sangat bab menggubah ni...boleh la daripada tak ada.


Tadaaaa....akhirnya siap sudut blue area aku. Perabut masih gunakan basic putih, cuma digabungkan dengan warna biru agar nampak segar dan tenang di situ. So area ni adalah salah satu titik tumpu kat rumah aku kerana buka je pintu utama, area ni dulu yang mereka akan pandang.

Inilah tempat aku n hubby mengeteh.


Bye....akak nak sambung kerja jap. Nanti kita update lagi yeee.



Tulus Kasih,
Qasih Mama

Tiada ulasan:

Catat Ulasan