FOREVER

FOREVER

Selasa, 1 April 2014

FAMILY TIME

Ini cerita weekend kami anak beranak. Boring tak tahu nak buat apa....terus sel2 otak bersambung dan buat keputusan kuar bersiar2 tanpa tujuan. Hahahhaa.


Adam


Aku siap pesan awal2 kat dia agar tangan tu jangan peace


Kata layan anak3....maka marilah kita terjah kedai candy


Pilih jangan tak pilih ye


Kakak dah jumpa apa yang dia nak


Selesai beli gula2 kat tingkat bawah, naik tingakat atas terjah kedai handmade candy lak. Yang bestnya ialah candy yang ada dijual di sini dia buat depan mata kita. 


Cantik kan maskot kat kedai ni....cute gila kot


Kakak kegirangan dapat beli candy banyak


My dear kiddos. Decoration kedai ni memang meletoppsss u all


Aniq pose


Adam pun nak posing gak


Lepas beli candy....lepak kat dataran Pahlawan sambil menikmati candy


Tatut mama tau bila Adam bagi jelingan menggodacam tu


Aniq budak suka nyakat adik


Nampak tak kelibat budak yang tengah berlari tu....Itu anak aku la tu


Hubby yang setia melayan karenah anak3


Seronok korang yeee


Suasana malam di dataran


Selesai beriadah kat Dataran Pahlawan, kami menuju ke Mahkota Prade pula.
Sebelum tu Aniq n Adam nak bergambar dengan elephant jap.



Dah tak ada gaya lain agaknya anak aku sorang ni. Macam ni pun boleh la


Giliran Adam pula


Kami ke Mahkota Prade sebab nak pergi ke Mc D. Jangan salah sangka yeee...kami tak makan. 
Just nak beli ice-cream jee. Kan aku dah janji tak nak makan fastfood malam hari. Lau nak makan just sebulan sekali jeee. Oleh kerana dah makan KFC this month, maka this day kita makan ice- cream je la.



Sambil makan ice-cream, sempat lagi anak2 ku main kat taman Mc D. Layan je laaa


Aku tak paham la budak2 ni...pantang nampak taman mainan mesti nak main.
Apa yang seronok sangat pun aku tak tahu. setakat naik atas n turun gelongsor. Lepas tu naik balik n turun lagi.....lepas tu ketawa sambil berlari....(+____________+)



Kakak n Mama layan ice-creame...lagi best. Apa yang comot sangat tu kakak....makan ice cream je kot.


Hubby yang setia melayan karenah kami. Tq sayang.


Bang...tengok lelaki sebelah ai ni....gatal nak bergambar dengan ai. Ke aku yang gatal nak bergambar ngan dia. Hahhahaha

Sekian kisah weekend kami anak beranak.





Tulus Kasih,
Qasih Mama

Tiada ulasan:

Catat Ulasan