FOREVER

FOREVER

Khamis, 3 April 2014

POKOK BUNGA INDOOR

Kawan ofis aku akan balik kampung bercuti panjang ....3 bulan. Teka sendiri la cuti apa yang sampai 3 bulan tu. Oleh kerana dia nak bercuti panjang, maka pokok2 yang ada kat umah dia, dia tumpangkan kat umah aku dan dia minta aku tolong jagakan.

Aku suka jee....boleh la sejukkan rumah aku sikit dan pokok2 kat rumah aku ada kawan baru. Lagi pun bukanya susah pun nak jaga pokok....setakat siram n letak baja je pun. 

Pokok indoor yang kat rumah dia pula dia bagi terus kat aku. Lagi la aku suka. Melompat2 aku...hahaha itu tifuuu.



Nama pokok ni aku tak tahu


Semua pokok ni asalnya dia letak dalam plastik n lepastu plastik tu dia letak dalam pasu macam tuu je...tapi aku dah buang plasti n terus tanam dalam pasu. Harap akan lagi subur la.


So, pokok2 ni aku letak kat dapur ku yang simple tu. Pokok yang kat tengah tu memang aku punya. So sekarang pokok ku dah tak kesepian lagi. Dah ada teman mengiringi. Amboiii ayat sasterawan sungguh.





Tulus Kasih,
Qasih Mama





Tiada ulasan:

Catat Ulasan