FOREVER

FOREVER

Selasa, 8 April 2014

FOTOSHOOT

Hari Ahad lepas bawa anak3 jalan kat Pantai Klebang...nak main layang2 kata mereka. Oleh kerana tak ada buat apa2 kat rumah, petang tu kami gerak la ke sana. Lagi pun this year aku tak pergi lagi pun ke Pantai Klebang.

Cerita pasal anak3 n layang2 ahkak cerita lain kali ye. Hari ni nak story pasal fotoshoot dulu. Kahwin dah berbelas tahun tp tak pernah buat fotoshoot kt tepi pantai. Mari lah kita tunaikan hasrat hati. Gedikss kan?


Auwww...lomantiknya.
Nak dapat pic cam ni pun penat tau aku arah dia posing. Kayu betul la laki aku ni. Apa2 pun, ai tetap sayang u till jannah. Moga kita kekal bahagia n happy ever after. Amin


Bie...jangan la pandang ai lama2...malu ai. Ai tahu la ai jelita. (Tolong jangan muntah)


Menunggu hari nan senja, melontarkan pandangan , mengira usia. Perjalanan masih jauh....sampai bila ia terhenti, kita sendiri tak pasti. 
(Agak2 aku boleh jadi sasterawan tak...hahaha)


Cantikkan pemandangannya.


Gambar daku...muka nak senyum tak nak senyum


Me again versi jarak jauh



 Aku yang perasan


Dan tak lupa....gambar kaki. Bang, maaf kan dinda....memang hobby ai ambil pic kaki.



Gaya harus kalahkan anak dara....Mak dara tak sedar diri


Kami yang ingin bahagia hingga hujung nyawa





Selesai sudah fotoshoot poyo kami.




Tulus Kasih,
Qasih Mama

Tiada ulasan:

Catat Ulasan