FOREVER

FOREVER

Khamis, 27 Mac 2014

MINUM PETANG # MEE SUP

Bila balik kerja je...aku mesti jadi buntu dan sedikit sasau. Asyik duk pikir menu apa yang nak dihidangkan untuk hubby n anak3. Sakit jiwa bila pikir apa yang nak dimasak. Hari2 lak tu kena pfikir. Tensi mak tau. 

Kalau dah tak tahu sangat, aku call hubby tanya apa yang dia nak makan. Jawapan dia senang je....
" Terpulang pada ayang la...abang makan apa saja yang ayang masak". Membazir masa je aku tepon dia. Rasa je nak masak air masak bila itu jawapan yang dia bagi. Apa pun tak boleh tau.

Dalam pening nak masak apa petang semalam...aku masak campak2 je la. Kebetulan dalam peti ais ada mee....campak je mee sekali.





 Campak je apa yang ada....lagi pun nak campak dalam perut je kan. Itu menu semalam...hari ni conpem seram sejuk bila dah dekat waktu nak balik keja...sebab dah start  fikir apa yang nak dimasak. 

Tolong bagi kat saya resipi untuk sebulan terus boleh tak kengkawan....senang, tak payah nak fikir hari2. Nanti tipkan je menu apa yang nak dimasak. Hahahha....




Tulus Kasih,
Qasih Mama




Tiada ulasan:

Catat Ulasan