FOREVER

FOREVER

Jumaat, 14 Mac 2014

KEMALASAN MELANDA

Dalam banyak2 penyakit, penyakit ni yang paling bahaya dan paling susah diubati. Datanglah pakar perubatan dari luar negara sekalipun, conpem tak boleh rawat....kecuali empunya badan sendiri yang berusaha untuk sembuhkannya. Dasyat kan???

Dan penyakit itu lah yang sedang melanda aku sekarang. Buka blog, tutup blog...updatenya idokk. aku pun tak tahu kenapa lately ni leh jadi cam ni....may be now in busy position. Sekarang ni pun aku cuba gagahkan jariku yang cumel ni untuk menaip. Nasib baik dia nak juga....hahahaha.

Cerita yang nak di kongsi berkepuk-kepuk....idea yang tak ada ditambah pula kemalasan yang melanda diri. Apa pun tak boleh. Harap minggu depan aku bertabah untuk update every day. Dalam bulan 4 dan 5 aku rasa aku tak mampu nak update coz memang busy gila waktu tu. Banyak projek/program ditempat kerja yang nak di run.Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh, mesti hela nafas panjang.

Anggaplah hari ini ialah permulaan update yeee. 



Salam Jumaat semua. Bye. Love U muah..muah....





Tulus Kasih,
Qasih Mama


Tiada ulasan:

Catat Ulasan