FOREVER

FOREVER

Isnin, 17 Mac 2014

AKHIRNYA DIA KEMBALI

Alhamdulillah......syukur pada Mu Tuhan kerana engkau buat perjalanan hidupku lebih indah. Sepanjang dua tahun ini aku cuba kuatkan hati dan semangat untuk meneruskan hidup di perantauan tanpa suami disisi.

Akhirnya penantian aku tak sia-sia. Kembalinya dia kepangkuan aku dan anak3  melengkapkan lagi kehidupan kami sekeluarga. Aku cukup bahagia. Aku cukup bersyukur. Bukan kebendaan yang ku pinta tapi pelengkap keluarga yanga ku damba......bahagia yang ku cari telah ku temui. Terima kasih Ya ALLAH.

Akhirnya pada 3 Februari 2014 suami ku selamat melaporkan diri ditempat kerjanya di UiTM Kampus Jasin. Sekarang bermulalah semula tugasku sebagai isteri. Sebelum ni hanya handle anak3 je...sekarang handle suami dan anak3 pula. Beban tugas memang sah la bertambah......tapi ada ringannya juga.

Rindu nak gaduh2 manja ngan dia, nak gurau bodoh, nak kena marah, nak membebel kat dia, nak buli, nak kena buli, banyak lagi lah.......banyak yang aku rindu. 

Dia seorang bapa yang penyayang dan seorang suami yang caring.



I LOVE U SAYANG.

Thank u coz be a part of my life. Without u i lost my heart, disappear my soul.




Tulus Kasih,
Qasih Mama

1 ulasan: