FOREVER

FOREVER

Khamis, 9 Januari 2014

SARAPAN BERSAMA SI DIA

Jarang tau kami dapat bersarapan berdua tak macam 2 tahun lepas masa kerja ditempat yang sama. Sekarang bila duduk berjauhan, hanya hari minggu dapat bersarapan bersama...itu pun ditemani anak3.

Oleh kerana hari pertama persekolahan jatuh pada hari Khamis, maka suamiku ambil cuti pada hari Jumaat terus...senang boleh sambung cuti Sabtu Ahad sekali katanya. Dan dengan rasa tak bersalah, dia hasut aku bercuti sekali. Maka bercutilah kami laki bini pada hari Jumaat tu. 

Pagi2 lagi aku bangun siapkan anak3 untuk ke sekolah. Lepas tu aku kejutkan dia dan tanya dia nak hantar sorang aku kena ikut sekali. Dia cakap aku ikut sekali la (baru planning nak sambung tidur..coii sungguh) Anja tau laki ai ni...nak kena berteman bagai.

Dah alang2 aku teman, kami putuskan untuk b/fast bersama. Berkobar2 nak gi b/fast bersama tau...sekali laki den buat spoi. Apa yang spoi tu.....kena la baca blog ni sampai habis dulu.


Masing2 order roti canai n teh o ais


Aku punya roti canai sardin...tapi tak habis pun....laki ai yg tolong habiskan...dia kan Badang


Dialah Badang ku.....muka bersepah tak mandi lagi


Laki siapakah itu.....konpius nak ngaku ke tak.....Keluar makan roti canai dengan pakai kain pelikat. Gila punya bagus (tepuk tangan semua)


Kalau tengok dari belakang macam pendatang haram je kan. Dari negara mana??? Lu pikir la sendiri.

Mampus aku kena sekeh kepala kat dia ni. Ampunkan isterimu yang jelita ini ya bang. Sekali sekala kita bergurau...apa salahnya kan. U pun apa kurangnya...kutuk muka ai tanpa ada belas kasihan . U kata muka ai yang gojes ni bergerutu macam karpet bila muka ai naik jerawat. Nasib baik isterimu ni cool.



Jom cabutttttttttttttttt







3 ulasan: