FOREVER

FOREVER

Selasa, 7 Januari 2014

PANGKOR DAY 2

Hollla....kembali lagi kita berbicara tentang kisah yang tak sudah...Pangkor Day 2 lah pula. Bukan tak nak update sehari dua ni...tapi busy dengan karenah anak3 yang memasuki alam persekolahan semula setelah bercuti panjang. Perihal sekolah nanti kemudian kita cerita yee.

Berbalik kepada tajuk....
Pagi Sabtu, aktiviti kursus ku bermula dengan Senamrobik (kata kursus jom sihat) maka haruslah sihatkan diri dulu. Anak3 bapanya yang uruskan....nak tahu apa aktiviti mereka ketika aku sedang berbengkel....????



Lihatlah anak2 ku....mandi manda dengan baju tidur...kau mampu????


Tetap peace walaupun dalam kesejukan


Abang Aniq n the gang


2 beradik


Kakak dan kawannya


Dari jauh aku pandang kolam ni...Sebenarnya aku tengah berbengkel kat tingkat atas, so aku snap lah. View kolam renang hotel ni nampak dari tempatku sedang berbengkel.


Kolam....tunggu aku datang!!!


Ini pula apa yang aku sedang bengkelkan.


Siap ambil gambo kau


Penceramah sedang memberi taklimat bagaimana cara membuat CPR kepada mangsa lemas


Sekarang kita buat praktikal.....kat patung la....bukan mangsa yang tengah berlakon tuuu

Selesai je berbengkel, aku masuk lepak kat bilik jap n turun lunch ngan family n friends. Petang ni ada aktiviti sukaneka....boleh bawa family sekali.


Apa2 pun kita makan dulu


Menunggu Rakan2 yang lain di lobby hotel


Posing dulu....nape gambar aku nampak gemoksss gila...mesti kedudukan tu yang buat aku gemuk (cisss ayat cover tak boleh terima hakikat la ni)


Us....kakak Aufa tak masuk dalam gambar sebab jadi fotografer


Kami berdua lak


Berjalan menuju ke Pantai Pasir Bogak.....50 meter dari hotel je


Sambil dengar arahan, sambil posing


Kami lagi...bila lagi nak tunjung kasih sayang...sekarang la


Anak jantanku sibuk main pasir


Bapanya tengah nak mulakan game terompah gergasi


Aku pun main sama...tapi aku tak nak group sekali ngan laki aku.....hahahha


Group aku...3 mak dara pingitan


Pertandingan bermula


Anak aku siap buat monster dengan pasir lagi tuuu


Giliran kakak pula....bawa bola dengan gelung


Hasil tangan Aniq


Adam tolong bawakan pasir untuk abangnya


Aniq dikambus oleh bapanya


Giliran Adam pula


2 orang hero ku


Aku dan dia..
Laki aku cakap kaki aku tak cantik, tak macam kakai dia. Dia kata kaki dia cantik berseni sebab ada urat yang timbul. Yang tak boleh belah dia kutuk kuku aku senget. Vanggang sungguh laki aku. Kuangajo kan, kutuk kaki bini? Padahal kan main tulus mulus kaki ku itu...berbanding kakinya yang berurat dan betis berbulu itu (eh aku pula yang terkutuk dia)



Masa ni kami dah start masuk dalam air


Tengah tengok apa tu????
ooooo saje2  posing cam tuuuu


Lebih kurang pukul 5.30, kami balik semula kat hotel dan sambung mandi manda kat swimming pool lak.
Mandi lah korang puas2.


Siap bermandi manda, naik bilik...mandi dalam bath tab pula. Macam tak pernah jumpa air setahun anak2ku ini. Menjerit2 aku kat dalam bilik suruh dioarang siapkan diri sebab malam tu ada dinner dan majlis penutup kursus.


Di meja makan


Majlis bermula


Antara sisa makanan yang sempat di snap. Masa makanan sampai, memang lupa ingatan jap nak snap....macam2 ada. Memang berBBQ lah malam tu...

Ok...itu dulu cerita untuk Day 2.....nanti kita sambung lagi yee....tak boleh nak merepek banyak sangat ni...tenet slow giloss






Tiada ulasan:

Catat Ulasan