FOREVER

FOREVER

Jumaat, 6 September 2013

MEJA COMEL KU DAH SAMPAI

Kalau lepak kat luar rumah, tak tahu nak duduk mana...cakap ngan Mr.B ...lau letak meja mesti nice....senang sikit nak pantau anak bermain....dia setuju dengan cadangan aku, apalagi....lompat bintang la ahkak.....teus pergi servay....dan terjumpa la meja comel ni....




Baru je sampai...ingatkan boleh sampai sblm open house ari tu...tp dia cakap lepas raya banyak stok dah habis...redha je la


Comelkan....pilihan of course la black n white


Kakak rasmikan....buat homework kat luar...sambil tengok Aniq main basikal


Tengah tekun jangan kacau....

Laki aku sebenarnya nak yang ada tempat sandar...tp tak jumpa.....pattern meja makan ada la tempat sandar. Lau beli meja makan letak kat sini nanti orang kata aku psyco pula....jadi ini la apa yang aku pilih...bang, lau u tak suka ai tak kisah...janji ai suka dan u bayar....hahahha...









3 ulasan:

  1. Salam kenal,
    Nama anak kita sama la pulak ...and kita pun sama sama minat deco...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam Perkenalan juga dari saya. Nanti saya akan jenguk blog Ida.

      Padam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam