FOREVER

FOREVER

Isnin, 14 September 2015

DINNER BERSAMA PELAJAR KOMANDER

Ini kisah semalam.....

Aku pergi dinner Majlis Penghargaan Komander di Tanjung Bidara Beach Resort. Oleh kerana aku ni jenis bangsa yang tak boleh drive malam, maka aku tumpang kereta Kak Liza untuk ke sana. Kak Liza ni member satu ofis aku. Suami aku hantar aku ke rumah dia.

Majlis makan malam ni adalah untuk penghargaan kepada komander yang akan tamat pengajian. So far majlis berjalan dgn lanjar. 

Pelajar silih berganti datang dan pergi
...yang pasti aku masih setia di sini untuk mendidik mereka....dan membentuk kemahiran insaniah yang tinggi.


Selesai je majlis....ada sesi bergambar. Apa lagi....hakak kan ratu selpie.....layan je la.




Dengan salah seorang pelajar Komander. Mak aiii...bolatnya muka aku...dah macam mangkuk.



With Kak Liza....dia pun boleh tahan lau bab bergambar...kalah hakak tau



Me and her lagi


Dan lagi....


Versi penuh lak


And again


Dengan rakan sepejabat


Sebenarnya kat belakang tu berlatar belakangkan laut...tapi apakan daya...bila malam....hitam dan kelam semuanya...



Dengan sebahagian pelajar


Bersama dengan Timbalan Rektor HEP, staf dan jurulatih




Itu lah kisah semalam. Program habis pada pukul 10.30 malam. 
Aku terus bergerak pulang....dalam kepala ni ada macam2 nak buat. Kain baju tak gosok lagi...itu la , ini la....


Erm...itu lah tugas seorang ibu dan isteri...dalam waktu kerja, masih ingat kerja kat rumah....but i'm happy buat semua tu....rasa puas menjadi seorang ibu dan isteri.


Ok lah dulu yee.....nak buat kojo jap.





Tulus Kasih,
Qasih Mama






Tiada ulasan:

Catat Ulasan