FOREVER

FOREVER

Jumaat, 11 September 2015

MEWAYANG SEMPENA CUTI MERDEKA

Cuti sempena merdeka baru3 ni, family aku berkumpul kat umah aku. Hari Jumaat petang, adik aku n anak saudara aku dh sampai. Yang lain2nya akan sampai hati Sabtu

Kami dinner sama2. Lepas solat Isyak, aku minta adik aku tolong jaga my kiddos......coz aku n shuben nak gi dating.

Kami gerak dari rumah lbh kurang kul 10 mlm. Sampai je Aeon, kami terus terjah Gsc. Nak tgk midnight movie.....layan citer M.I. masa tayangan yang kami pilih ialah 12 am. Masih byk masa lagi untuk merayau....dan makan2.

Dlm merayau rayau tuu...aku terembat satu baju,aku satu baju. Sedang elok selesai shoping....wayang dah nak start.

Sementara menunggu waktu tayangan....sempat lagi tu bergambar.

Layan......



Kesayangan Hamba



Aku insan yang gedikksss


Dia dan Aku....in love





Tulus Kasih,
Qasih Mama


Tiada ulasan:

Catat Ulasan