FOREVER

FOREVER

Khamis, 10 September 2015

MINUM PAGI

Hari ni aku n shuben masuk kerja lewat sikit....nak teman kakak yg tgh ambil UPSR. Nak bagi dia semangat.....nak bagi dia rasa tenang .....nak bagi dia tahu yang kami ambil berat tentang dia.

Biasalah....bila dh jadi mak2 ni.....perasaan tu lain macam sikit.
Sblm tu,aku n shuben pegi bekpes dulu....lama tak pekena roti canai ni....best juga.




Setle bkpes, aku pergi ke sekolah kakak.....bagi semangat kat dia...peluk dia....bagi dia rasa tenang.
Bila dia dah masuk kedalam dewan, aku balik ke rumah untuk bacakan Yassin. Kami suami isteri sama2 bacakan Yassin dan buat solat sunat Dhuha......nak bagi dia tenang sepanjang dia menduduki peperiksaan.

2 hari lepas aku dan suami just buat kat offis je....dan tugas menjenguk anak kat ekolah adalah tugas aku memandangkan my shuben kerja jauh.


Mama dan Abah harap kakak mendapat keputusan yang cemerlang dalam UPSR.
Buat lah yang terbaik....berusaha sudah...berdoa pun sudah...sekarang kita hanya mampu berserah.



Tulus Kasih,
Qasih Mama













Tulus Kasih,
Qasih Mama


Tiada ulasan:

Catat Ulasan