FOREVER

FOREVER

Jumaat, 4 Oktober 2013

WESTERNFOOD


Hari Khamis malam, aku bawa anak2 kuar gi Tesco....penuhi kehendak anak2 yang nak beli swiming pool. Pada awalnya nak tunggu ahpaknya balik, sebab dia janji nak balik ari khamis. So aku janji la ngan anak3 nak pegi hari Khamis...last2 ahpaknya x jadi balik ari tu coz ada kerja yang belum selesai. Yang anak3 pula asyik duk tanya bila nak beli....nyampah sungguh.Akhirnya aku akur (ayat sasterwan sangatkan)...aku bawa juga lah anak3 ke Tesco tanpa bapaknya disisi....Auwwww gila nyampah aku baca ayat yang aku sendiri tulis....hahahah.

So hari tu of course la aku tak masakkan??? Jadi decide makan kat luar je lah. Misi bermula dengan mencari swimming pool kat Tesco...misi berjaya....dah namanya pergi Tesco, lau tak beli barang dapur x sah la akan. Jadi beli la sikit barang dapur (sikit pun satu troli gak tu) aku pun tak tahu apa yang aku ambil....biasalah bila dah jadi mak2 ni...keperluan anak tu yang dilebihkan....beli makanan la...bla...bla...bla...tgk2 dah penuh satu troli.

Siap beli barang...terus laju je menuju kat foodcourt....



Aniq n Adam makan chicken chop


Kakak order Black Papper Chicken Rice


Aku order ABC jeee...diet konon...cuit yang anak3 sikit jeee...sumpah aku tak tipu


Order air Capuccino...Aufa suka, Aniq kurang suka


Tiba2 lak rasa nak makan spagetti.....nak kena balik masak ni......Hari ni Hubby balik....yabeda beda beduuuuu (mak yang over gembira) cakap ngan Mr.B anak3 yang rindu padahal maknya yang kerinduan....tp eksyen tak pernah tunjuk rindu....berlakon harus lebih. Lau dia baca ni....tak tahu nak cakap la camana perasannya laki aku tu...itu yang tak nak cakap..

Ok kita sama2 rahsiakan dari dia yeee.
Hahahaha, rahsia la sangat (matakeatastangandidada)






Tiada ulasan:

Catat Ulasan