FOREVER

FOREVER

Isnin, 21 Oktober 2013

JOHOR BAHARU DAY 1

Tahun ni aku tak balik kampung sempena Raya Aidiladha.....semua adik-beradik tak balik...maka aku putuskan untuk beraya di sana je. Lagipun majoriti adik beradik aku memang tinggal di JB. Kebetulan anak saudara aku yang berada di Maktab pun tak balik...kononnya nak beraya di rumah aku...tapi aku lak nak ke Johor...maka aku angkut ngan dia sekali ke Johor.


Anak adik lelaki aku....isterinya orang serawak....Hari tu kami berkumpul rumah abang


Zara...geram gila tengok budak ni...comeiii


Sebelah petang, pergi rumah adik perempuan aku lak..


Borak2 sambil tunggu makanan


Anak adik perempuanku...dua2 perempuan...sekarang tengah sarat untuk melahirkan anak ke3


Anak buahku dari Kajang


Bila ramai2 cam ni...sekejap je  makanan boleh berada di atas pinggang...seronok tengok dioarang happy...lama tak jumpa sepupu


Masing2 tak nak balik


Kaum hawa...yang baju oren adik pompuan ku....yang baju hitam adik iparku....masing2 tengah tunggu hari


Yang baju hitam tu adik lelaki ku



Ok....itu dulu cerita hari pertama @ JB...nanti kita sambung lagi yeee...bye.





2 ulasan:

  1. Pengalaman beraya dirantau yang paling bermakna..thanks mamacik.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Seronok kan bila dapat sambut ramai2...nanti lau ada masa, datang la lagi kat Melaka ni

      Padam