FOREVER

FOREVER

Khamis, 11 April 2013

MELAKA WONDERLAND

Hari minggu lepas aku ada citer yang aku nak gi mandi manda di Melaka Wonderlandkan? Di pendekkan citer, kakak ipar aku sampai umah aku lbh krg kul 11 mlm. Borak pungpang pungpang...kami pun tido. Pagi2 lagi kami dah bgn...sebab kalau boleh nak berendam sebelum matahari meninggi. So, kami gerak dari rumah aku kul 9.30 dan kul 10 kami sampai sana. Susah la nak citer betapa teruja dan seronoknya terjun dalam air...meh layan gambar....senang sikit untuk korang gambarkan....betapa seronoknya anak2 kami. Bukan setakat anak2, mak bapak anak pun lebih kurang...tak hingat donia bila jumpa air...cam tak pernah mandi setahun.
 

 
Kami dah sampai....pintu gerbang...nampak tak anak2 aku n cousin meluru ke arh mascot
 

 
Bergambar kenangan dengan mascot dinasor
 

 
Mereka lagi
 


Bergambar sebelah kaunter tiket
 
 
Kami dibawa ke  atas menaiki  kenderaan ni
 
 
 
Posing jgn tak posing
 




































Anak2 n cousin...kan main seronok dan teruja...dah la lama tak jumpa...
 
 
Aktiviti bermula...
 
 
Adam tengah menggelungsur dalam air
 
 
Tgh berposing sekali air dari atas jatuh....
 
 
Auwww gawangnya instruktor tuuuu...cam kenal jeee
 
 
Anak2 dibekalkan dgn life jaket untuk melalui lorong hanyut ni...pandai2 je aku bagi nama
 
 
Kami sekeluarga
 
 
Di kawasan ala2 pantai
 
 
Lepas berendam...apalagi, sesi makan2 la pula
masa dalam air jenuh nak panggil budak2 ni naik. Sampai kena dokong la. Bila naik memasing kata lapaaaaarrrr.
 
 
 
Ok itu la aktiviti kami hujung minggu lepas. Kalau korang nk pegi sana, tiket untuk Dewasa ialah RM 32 dan kanak2 RM 27. Gila weeehhh lama sungguh aku tak main air. Sekali jumpa air...ambik kau, tak ingat donia sungguh. Bayangkan pukul 1 tgh pun aku asyik berendam lagi. Bila pergi tukar baju dalam bilik persalinan, rasa nak nangis...habis badan ku belang2. Tengok muka kat cermin terus rasa nak nangis....macam lempeng hangus wa cakap lu. Masa tu baru terbit rasa menyesal. Lain kali tak nak main air lagi lah.....Huwawaaaaa sedeh.......

2 ulasan: