FOREVER

FOREVER

Selasa, 16 Disember 2014

KONVOKESYEN ANAK SAUDARA


Hallooo...hari ni aku sambung entry semalam yeee. Hari ni kisah konvo lak yee.

Konvo Amirul, anak BIL aku ni berlangsung pada hari Ahad sidang petang.


Oleh kerana waktu ni lebih kurang pukul 3.00 petang, anak aku sampai tertidur menunggu. Lagi pun memang time dia tidur waktu ni.


Bangun je dari tidur....terus aktif....berlari di perkarangan Dewan 


Seronok dapat bermain buih belon.




Acara Konvo siap lebih kurang pukul 6.00 petang. Masa ni baru lepas hujan.
Bergambar dengan orang yang dirai...Amiryo Naufal


Tak tahu apa yang masing2 duk kecoh...nak ambil gambar je kut.


Kak Za a.k.a biras dan anak nya yang bongsu....Farhana


Jangan gelak ye semua...ni ialah graduan senior yang baru grad....hahahaha. 
Aku paksa laki aku pakai jubah anak buah dia. Nak pula dia ikut permintaan isterinya yang homeii ni.


Selesai je Majlis Konvokesyen, kami dinner di restoran Thai Seafood.
Lepas makan, masing2 bawa haluan masing2. Aku ke Melaka BIL aku ke Kelantan.


Habiss daaaa.......jumpa next entry yeee.



Tulus Kasih,
Qasih Mama












Tiada ulasan:

Catat Ulasan