FOREVER

FOREVER

Rabu, 25 Jun 2014

TENGOK WAYANG BERJEMAAH

Masa ni anak3 nak tengok citer spiderman 2 kat pawagam. Janji dengan anak3 nak bawa mereka waktu weekend. Kebetulan anak buah aku kata nak datang Melaka minggu tu. Dah alang2 dia datang, aku cal lak adik aku yang tgh belajar gak untuk datang...best sikit tengok wayang beramai2. Seperti yang dirancang, hujung minggu tu semua berkumpul.

Malam minggu tu kami pun kuar. Saja pilih waktu malam untuk tengok wayang....sebab dah terbiasa kut.



Sementara tunggu ahpaknya beli tiket, meh kita bergambar dulu. 
Yang perempuan (pejam mata) tu adik aku, yang lelakinya tu anak buah aku.


Sekarang akak pula menyelit. Tinggi nya anak sedara aku sorang ni....ke memang aku yang katik


Dah setle beli tiket, kita pergi isi perut dulu. Sementara tunggu waktu tayangan, sempat la dulu bersembang.


Makanan yang diorder


Giliran tuan blog pula bergambar


Waktu ni tengah khusyuk makan....jangan nak pandai2 minta akak posing.


Setle makan, naik semula kat atas . Aniq sempat posing sebelum masuk.


Dua beradik yang teruja nak tengok spidy. 


Adam bergaya macho....tapi tangan tetap gaya yang sama.
Semua anak2 aku paksa bawa sweater. Dah la masuk panggung...malam lak tu. Jadi, bagi mengelak mereka kesejukan...memang aku paksa. Suka ke tak suka ke...lantak lah....janji aku tak dengar perkatan "Mama...sejuk la..."


Kakak pun nak posing gak....ambil gambar kenangan katanya.


Aku lak gi posing kat kedai Daiso sementara menunggu bapaknya beli popcorn.

Jangan terpedaya ye semua....cerita spidy ni lau tak silap aku bulan Mei....tapi aku yang baru nak terhegeh update cerita. 

Jangan kauorang salahkan aku lak. Kang tak pasal2 korang gi minta nak beli tiket citer spidy...memang tak ada la....


Hahaha.....memang best bila layan cerita anak2...pergi lak beramai2.

Indahnya kehidupan...dapat bersama menikmati saat indah dalam hidup.



Nanti kita nyembang lagi ye...akak nak buat kerja sikit.



Tulus Kasih,
Qasih Mama



Tiada ulasan:

Catat Ulasan