FOREVER

FOREVER

Jumaat, 23 Mei 2014

MACAM-MACAM MASALAH

Hari tu aku ada citer yang bulan Mei ni aku teramatlah busy kan? Dan sebab itu jugalah blog aku tak terupdate. Tapi itu semua sudah berlalu. Sekarang aku dah free tapi sayangnya kabel telefon pula rosak. Dari minggu lepas aku cuba tapi tak dapat. Gambar teramatlah banyak.

Banyak yang nak diceritakan....tapi tanpa gambar tak berseri lah blog akak ni kan. Hari tu dah beria-ria ku buka blog nak update berbagai cerita yang berlaku sepanjang bulan Mei ni....tapi sayang .....
gambar pula tak dapat nak upload. Last2 aku tutup balik blog. Mood dah kelaut.

Aku ni bukan boleh nak membebel tanpa gambar. Kan lain pula ceritanya. Laki aku asyik tanya nape tak update blog. Bukan sekali dia bertanya...nampak sangat dia asyik follow blog merapu aku ni. Tapi kalau depan aku kemain lagi dia kutuk blog aku. Nyampah tau. Suka hati kita la nak tulis apa...ni kan blog kitew. Kalau tak suka jangan follow...(hahaha ayat artis sangat kan).

Tapi korang jangan bimbang, akak akan cuba update balik apa yang berlaku sepanjang bulan ni. Yang penting kena ada gambar dulu. Kan lagi merapu cerita aku bila tak ada gambar. Nanti mati kena kutuk ngan laki sendiri.

Oh ya, bulan Mei ni banyak tarikh penting dalam hidup aku antaranya ialah ulangtahun perkahwinan kami, ulangtahun kelahiran aku, hari ibu, hari guru. Tapi................................................ hadiah nando....satu pun tak dapat. Waaaaaa........nangis dalam hati tau. 




Ini adalah gambar yang aku post kat fb sempena ulangtahun perkahwinan kami yang ke 12 tahun.


Ok, itu je lah bebelan ku untuk hari ni. Doakan aku dapat upload gambar kat PC yeee. Tak sabar nak membebel kat blog ni. Rinduuu weeeh....gila tak rindu, ini lah diari hidup aku n family.Banyak yang nak dikongsi.

Byee......jumpa di lain siaran.



Tulus Kasih,
Qasih Mama

Tiada ulasan:

Catat Ulasan