FOREVER

FOREVER

Isnin, 24 Februari 2014

PLACE MAT BARU

Waktu rehat hari Jumaat kan panjang, apalagi...kaum hawa harus la kuar berjimba.
Tengahari tu aku kuar gi Mahkota Prade. Tempat yang dituju ialah Kaison....saje nak cuci mata. Tak ada target nak beli apa2...tapi kalau dah pergi tu.....idea untuk membeli akan menyusul.


Jeng...jeng...jeng...aku dah terbeli place mat baru. Bawa balik, terus letak atas meja.
Bila laki balik, terus tanya cantik ke tak? Dia jawab buat menyemak jee. Terus mak sentap tau. Dia kata kalau tak letak apa2 lagi tenang dia nak makan. Terus aku tak paham$%#%^%^().


Macam ni la tekturenya. Murah je...RM0.99 je.


Terus petang tu juga kami rasmi.


Beli benda ni bukan nya nak kasi cantik...tapi nak kasi senang sikit kerja kita. Kalau anak makan tumpah ke apa, tak perlu bersusah payah nak kutip. Tuang je terus kat tong sampah. Laki mana tahu pasal ni kan???? Pikir pasal mata dia jeee...pasal penat bini dia yang homeiii ni dia tak ambil tahu. Kalau anak yang tumpahkan nasi aku boleh terima lagi....yang tak tahannya, dia pun sama naik dengan anak. Nak cakap mulut laki aku ni herot tak juga.....
Konfius mak tau.



Tulus Kasih,
Qasih Mama



3 ulasan:

  1. hihihi.. gelak saya pagi2 baca n3 dear ni.. mmg cam gituw kan kaum adam ni.. kite beriya nak deko umah.. dia slamba aje bagi kite sentap.. sentap2 manja katakan.. sweet :-)

    BalasPadam
  2. u.. ayat bawah tu macam membebel je..

    BalasPadam