FOREVER

FOREVER

Isnin, 3 November 2014

PAMERAN STUDENT.... PROJEK FINAL YEAR


Lepas breakfast, aku n the gang singgah jap kat Dewan (dalam kampus je)....tujuan nya nak tengok hasil kerja dan kreativiti student art n design.

Ada yang woww dan ada yang biasa2 je. Walau pun aku tengok biasa2 je...tapi aku tetap tak boleh nak buat seperti yang mereka buat....sebab ni bukan bidang aku. Mereka memang berbakat.

Barang2 yang dinilai ni boleh di beli setelah lecturer mereka buat penilaian tapi aku datang ni just nak bagi support kat pelajar2 dan pensyarah mereka. 


Parent pun ada datang.


Macam2 ada. terkagum kagum aku. Kreatif sungguh depa ni.


Ke bahagian fotogafi pula.
Model tu ialah sahabat aku. sila abaikan yeee. Hahahaha


Lau nak ikutkan, banyak section lagi...tapi aku tak ambil gambar. Nyesal pula tak ambil gambar kat bahagian lukisan....cantik2.


Ok itu dulu lah Kak Jah bebel untuk pagi ni. Lau ada kerajinan, Kak Jah update lagi yeee.


See u soon.






Tulus Kasih,
Qasih Mama








Tiada ulasan:

Catat Ulasan