FOREVER

FOREVER

Rabu, 3 September 2014

JALAN-JALAN ADA TUJUAN


Haaaaa....ini cerita minggu kedua lepas raya lau tak silap....tapi biasala...aku kan lau bab nak update blog ni terhegeh-hegeh sikit.

Aku ke Mahkota Prade hujung minggu tu....tujuannya ialah nak tukar gelang emas putih yang aku beli dulu. Nak tukar sebab ada biji dia yang telah tercabut.(Mood tak puas hati)


Dah alang2 ke sana, kami singgah la beli air Coconut Shake Klebang kegemaran aku. Ramai orang tengah beratur. Gerai dia hanya di tepi jalan. Kalau yang nak minum di sini sila masuk ke dalam. Aku nak bungkus je...so beli je lah kat luar.


Laki aku yang berbaju hitam tu.


Akhirnya.....wah...nikmat tak terkata.


Apa yang dihajati telah dipenuhi...maka marilah kita meneruskan perjalanan.


Sampai sudah ke Mahkota Prade. Kemain Aniq berlari. Pergi ke tempat tujuan utama dulu iaitu kedai Lazo Diomond. Memang kedai yang jual emas putih dan mempunyai branch diseluruh Malaysia.


Pilih yang simple jeee but look sweet. Mood perasan. Jangan berpinau ye mata tu.....memang dia shining...almaklumlah masih baru...hehehe


Aku pakai bersama mas kuning berbentuk love yang disadur dengan mas putih gak.


Jeng.....jeng...jeng....Di pakai pula dengan cincin yang laki belikan dulu....satu mas putih, satu mas kuning. Memang matching lah.....
Aku merayu tolong jangan muntah ye....jarang2 sekali akak nak perasan....ehhh apa??? Akak memang selalu perasan!!!! oh....tidakkkkkk.....



Tulus Kasih,
Qasih Mama 




Tiada ulasan:

Catat Ulasan