FOREVER

FOREVER

Selasa, 30 April 2013

DEKO BILIK PEJABAT

Masa mula2 pindah dulu...bilik ni kaler dia putih, dinding kosong. Oleh kerana ingin mengisi kekosongan tersebut, maka aku buat buatlah sedikit dekorasi tempat aku mencari rezeki ni supaya nampak cantik, kemas dan tenang. Aku jenis manusia yang tak boleh tgk bilik/ rumah bersepah...mula la aku sakit kepala.

Demi mencari ketenangan dalam melaksanakan tugas, maka tercetuslah deko2 ni. Bukan lawa sangat pun, janji aku tak sakit mata. Untuk bilik aku, aku pilih kaler purple (gila perasan remaja riang kan?) Fedulik apa aku, janji aku bahagia...hahaha. So, meh kita layan.....

 Bunga hidup sebagai penyeri
 Atas laci serbaguna aku letakkan hadiah yang student berikan kepada aku

 Bunga plastik tapi cantikkan???

 Bunga hidup di atas meja ku

 Bunga plastik lagi...tapi yang ni aku letakkan atas meja komputer aku

 Dinding sebelah kiri aku letakkan ayat al-quran jam dan gambar gedikss aku n hubby

Kasi zooommm sikit


 Di dinding sebelah kanan aku lak aku letakkan gambar pemandangan dan gambar insan2 yang menceriakan perjalanan hidupku



 Atas printer lak aku letakkan gambar my lovely family...kalau perasan, aku ada letakkan cermin didinding

 Inilah cerminya...almaklumllah cermin dan wanita tak dapat dipisahkan

 Gambar aku dan hubby atas meja komputer...penguat semangat untuk buat kerja

 Gambar aku n family dalam wallpaper komputer
(adakah aku psyco...semua tempat ada gambar)

Lagi gambarnya..biasala lau orang bajet retis, semua tempat nk letak gambar...konon2 glamour la sgt


 Pandangan dari arah pintu

 Meja ku...tempatku memerah keringat...ada keringat ke keluar dalam econ?Apa2 jelah.

 Pandangan dari arah pintu

 Pandangan dari luar...epat ke dalam

 Pandangan dari dalam menghala ke pintu lak


Bila mata penat dan letih...aku suka pandang keluar jendela...tenang dan sejuk je mata memandang


Member2 aku yang datang siap tanya ini tempat kerja ke rumah....hohohoho....bagi aku, tempat kerja mesti nampak macam rumah supaya kita selesa. Tapi awas juga ye...lau dah macam rumah sangat..takut kerjanya asyik nak membuta jeee....hahahaha.

6 ulasan:

  1. Wah3..mantap..rasa ketenangannye tue..

    BalasPadam
  2. Gambar papacik dan mamacik yg atas meja komputer tue...sejuk mata memandang..hehe..mengalir ketenangannya..

    BalasPadam
  3. canteek sangatt..boleh tiru x..??hehe..from uitm jengka..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alamak.......itu tempat saya dulu......rindunya Jengka

      Padam
  4. Slm sis tirai yg mcm plastik kt tingkap tu org panggil ape ye

    BalasPadam
  5. Slm sis tirai yg mcm plastik kt tingkap tu org panggil ape ye

    BalasPadam