FOREVER

FOREVER

Khamis, 16 Oktober 2014

KITCHEN DULU & SEKARANG

Hehehehehe....tajuk ngada2 sangat kan? Dulu dan sekarang konon...padahal baru tahun lepas buat kc.
Tak ada perubahan besar sangat pun.....setakat tambah eksesori sikit jeee.

Meh kita intai dapur Kak Jah jap yeee.....


Dulu


Sekarang......aku tampal wallpaper lebihan yang ditampal dalam bilik tidur aku.



Dulu....


Sekarang.....
Aku tambahkan pintu di tempat built in oven & microwave. Asalnya nak letakkan built in oven & microwave, tetapi memandangkan aku tak pernah gunapun oven yang ada sekarang...maka aku batalkanlah niat nak beli yang ribu riban tu....sebab yang kecil ni pun aku buat hiasan je. Yang selalu guna pun microwave jee....tapi aku beli yang kecil je la...tak buult in pun...janji ada. So, jalan penyelesaian supaya tak nampak rongga....kita tutup guna pintu. Hehehheee. Selamat.


Dulu.....kosong je.


Sekarang ....
Dah meriah. Dan aku juga letakkan alas patchwork kat situ supaya selesa dan lembut untuk dipijak. Nak jaga kaki uollls supaya tak kematu. Maklumlah rajin bebenor masak...24 jam duk kat situ (sila jangan percaya) hahha. Kalau laki aku baca ni, mahu dia hakkktuii je apa yang aku cakap ni. 
Ai rajin la masak.....eh salah...beli yang dah masak. Hahahaha


Di serikan sikit dengan hiasan. Pasu dari Ikea, bunga dari Kaison. Tak mampu uollss nak ber SFF sangat.



Dan disemakkan lagi dengan perkakas dapur.


Hehehe...inilah dapurku seadanya...setelah setahun kududuki.


Tatata...





Tulus Kasih,
Qasih Mama


1 ulasan:

  1. kemas sangat kemas. siap carpet patchwork lagi kat dapur. kagum :)

    BalasPadam